top of page

BEKÖSZÖNŐ


Bejelentkezem éppen egy szabad estén, meg ha már ilyen szép idő van, akkor végre arculatot is váltottam. Elég sok ideje nem publikáltam ide a gondolataimat, pedig lenne mit, de azért kicsit örülök annak, hogy nem kényszerültem minden másnap leírni az életem épp aktuális eseményeit. (Persze azzal sincs baj, aki ezt teszi, mert valakinek ez egy aktívabb hobbi.)

Sok változás történ az életemben. Itt-ott munkahelyet váltottam, majd vissza, szóval egy kicsit bonyodalmas és összetett a munkaterületem, de szerencsére azt csinálhatom még mindig, ami a szenvedélyem (a zöld építészetet), az ehhez tartozó összes előnnyel és hátránnyal. Most izgatott vagyok, mert hosszú idő után végre elszántam magam, és egy nyári workshopra pályáztam, ahol egy fejlődő országban egy építészcsapattal és diákokkal segítünk helyieknek fenntartható lakóközösséget teremteni, házakat fogunk felhúzni, renoválni, és előadásokat tartani. Ez persze még jövő idő, mert nem biztos, hogy beválogatnak, de nagyon bizakodom benne. Elég jó vezekelés ez az embernek, mert nagyon fontos hogy ne csak kapni akarjunk, hanem hozzunk kellő áldozatot arra, hogy visszaforgassuk a javakat mások számára. Sokaknál ezen a ponton akadhat meg a jó áramlása, mert az ember hajlamos mindent saját maga számára felmarkolni akkor is, ha a mennyiség már kifolyik a markából.

Nekem ez most különösen fontos út az életemben, mert elég sokat akartam, sokszor önző módon úgy, hogy másokat is megbántottam. Ahelyett hogy ostorozom magam ez miatt, igyekszem tanulni a hibáimból, és kijavítani azokat a dolgokat, amiket csak lehetséges. Az adás korszakát élem, a környezetem minden egyes darabjához alázatosan állok hozzá. Nagyon sokat alakított ez az életvitelemen, a természetemen még inkább, így aztán önmagam újra felfedezése egy izgalmas szakasz, aminek lehetőségeit próbálom maximálisan kihasználni. Nagyon nyugodt vagyok, és ezt a higgadtságot meg szeretném még sokáig tartani, ismét rengeteget gitározom (és énekelek), és a kreatív oldalamat használom a szituációk túlnyomó részében. Sajnos az olvasásra most kevés időt szánok, pedig érdekesnél érdekesebb könyveket szereztem be mostanság, amik főleg az önmagam és mások megismerésében segítenek. Ezek helyett most a spanyol nyelvkönyveket bújom, mert szeretném magam továbbfejleszteni, szerencsére gyorsan haladok, és remélhetőleg az év végét már nyelvvizsgával zárom belőle. Ez azért is fontos most, hogy kiküldhessenek spanyol ajkú területekre dolgozni, és ott is tapasztalatokat gyűjthessek. Inkább a mezoamerikai illetve spanyol építészet érdekelt világéletemben, így ezek elmélyüléseben is nagyban benne vagyok, hogy meglegyen az ún. szakterületem.

Igyekszem jelentkezni mihamarabb, lehetőleg valami érdekességgel. Addig is élvezze mindenki a jó időt!

¡nos vemos pronto!


A te véleményed:

bottom of page